laikagumman

Direktlänk till inlägg 26 februari 2014

Husses hälkudde

Av Laika - 26 februari 2014 19:32

Jag har bäddat det riktigt skönt för mig i husses och mattes säng. Husse har nämligen en kudde som han ska ha hälen på för att avlasta och göra det mjukt för hälen och senan. Då tänkte jag genast att den kudden borde vara väldigt mjuk och skön även för mina labbar. Sagt och gjort... jag prövade mig fram och fann den kudden mycket värdefull.

Får nog vara snabb upp i bädden till kvällen om jag ska hinna ta kudden före husse, hihi. 

 
 
Aamor

Aamor

26 februari 2014 19:51

Perfekt kudde till dig ju! Du kanske kan få den när husse inte behöver den mer om det inte är en sån där lånad kudde!
Ni kan dela på den under tiden :-)

Nospussar

http://aamor.bloggplatsen.se

Laika

26 februari 2014 22:13

Kudden får han i behåll så det blir perfekt för min del, planerar redan hur och var jag ska ha den :D

 
Ludde

Ludde

26 februari 2014 22:37

Så praktiskt att kunna dela på den! När hussen blivit bra får du säkert överta den... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.se

Laika

27 februari 2014 20:18

Det har vi redan tassat på, husse och jag :D Så det känns mycket tryggt och bra :)

 
Kasper

Kasper

27 februari 2014 00:48

Tills vidare får ni väl samsas om den, du och husse. Dela broderligt, hehehe.
Sen blir den förstås bara din!

http://kasperian2.blogspot.se

Laika

27 februari 2014 20:17

Ja, han kan få plats med sin häl på ena hörnan av kudden, hihi.

 
Melody

Melody

27 februari 2014 17:29

Hur söt får man vara? Visst är det härligt med en egen kudde!
Jag har sådan tur att matte inte sover på kudde, så jag tar hennes på kvällarna.
Puss från Melody

http://melodyshihtzu.blogspot.se

Laika

27 februari 2014 20:16

Kuddar är ju så fantastiskt sköna :D En mycket bra uppfinning :D

 
Edith

Edith

28 februari 2014 06:46

Du passar perfekt på den kudden. Du och hussen kanske kan dela lite på kudden.

http://parisercollie.blogg.se

Laika

1 mars 2014 20:39

Ja, jag delar gärna med mig av kudden till husse också :D

 
Bella, shih tzu

Bella, shih tzu

2 mars 2014 10:13

Å kudden passar ju dig perfekt, lilla söta gosehund!

BELLA

http://Bellas dogblogg

Laika

2 mars 2014 12:32

Tack :D Ja, jag sover på den nästan varje natt :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Laika - 1 februari 2017 19:02


Ett sista inlägg   Matte talar   Pigg och glad, en fantastisk liten fröken. Med den största av personligheter placerad i denna lilla kropp. Att en så liten en på jorden kan sprida så mycket glädje, värma så många hjärtan och ge minnen som för...

Av Laika - 29 januari 2017 09:25


Helg, söndagmorgon. Nog borde man då väl få vila och bara vara precis där man är, hela dagen om så skulle vara. Nåväl, en morgonpromenad behöver man ju, men inte behövde jag ställas in i duschen efteråt i alla fall. Jag gäspade lite och tänkte att ...

Av Laika - 21 januari 2017 16:08


Vi är nog lite dagvilda för vi vet knappt vilken dag det är på veckan och när, men från att ha varit ute på isbanepromenad i isande kyla och med massor av snö, så har vi nyss kommit in från en långpromenad där det knappt finns någon snö kvar alls, ba...

Av Laika - 12 januari 2017 18:10


Jag håller på att lära upp Oscar så att han kan gå med mig i koppel i vår. Vi övar i hallen och jag förklarar för honom att den där knappen som sitter på handtaget inte är någon knapp att bry sig om, alltså inget man måste trycka in för att låsa kopp...

Av Laika - 5 januari 2017 17:34

Så var både jul och nyår förbi, och vi önskar er alla en god fortsättning på det nya året. Kvällen innan julafton, när Oscar hade somnat började matte och husse stöka lite. Paketen hamnade under granen (naturligtvis kom även tomten med paket under ...

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards