laikagumman

Direktlänk till inlägg 23 april 2014

Onsdagsgott

Av Laika - 23 april 2014 19:22

Nu när vi är så här mitt i veckan så behövs det alltid något extra gott för att man ska veta att man orkar med hela veckan. Så sa matte och tog sig en Magnumglass från frysen. Men jag då matte, vad får jag som är så där extra gottigt?


Torkad kycklingfilé, mmmmm....

 

Åhh, förresten så ska ni få se på något nytt som jag fått... Ja, inte idag för matte har inte fotat än, men jag ska tjata lite på henne för det här är ju viktiga grejer. Återkommer på den punkten. Nu ska jag tugga lite mer på min filé :)

 
 
Kasper

Kasper

23 april 2014 21:31

Åh, torkad kycklingfilé är ju bara sååå GOTT!!!
Mitt bästa, tror jag. Fast torkade oxleverskivor är förstås också toppen... ;)
Och hu, så nyfiken jag är nu!! VAD är det du har fått??
Kasper

http://kasperian2.blogspot.se

Laika

24 april 2014 19:31

Oxleverskivor... Nu blir jag alldeles till mig. Det tror jag inte att jag ätit förr. Måste genast ta ett snack med matte om detta :)

 
Ludde

Ludde

23 april 2014 22:53

Men nu blev jag riktigt nyfiken! Undrar så vad du har fått! Kan det vara en ny matta att torka mustaschen på eller en stor fluffig bädd? Hm? Kanske ett nytt gosedjur? Näe, jag ger upp och hoppas att snart få veta... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.se

Laika

24 april 2014 19:29

Jag lovar att du snart ska få veta. Måste bara påminna matte eller husse om att fota mig med mitt nya :D

 
Första året i Hjo

Första året i Hjo

24 april 2014 14:57

Kycklingfilé aha! Får tipsa husse & matte.

http://hanskhjo.blogspot.se

Laika

24 april 2014 19:27

Ja, gör du det för jag lovar dig att det är riktigt smaskens :)

 
Simba och Tasse

Simba och Tasse

24 april 2014 16:00

Så bra att du också fick godis, smaken är ju som baken, och somliga föredrar filé framför glass - det gäller för vörigt även för oss katter :-)
Ska bli spinnande att få se vad du har fått!
Tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Laika

24 april 2014 19:26

Filé är verkligen mycket bättre än glass, men även glass kan vara riktigt gott ibland :)

 
Aamor

Aamor

24 april 2014 18:24

Det är bara så självklart att även du ska ha nått gott när matte tar nått, det ska ju vara lika, hihi!
Nu blev vi väldigt nyfikna på vad det är du fått!

Nospussar

http://aamor.bloggplatsen.se

Laika

24 april 2014 19:25

Ja inte kan jag bli utan heller ;)
Till helgen ska jag hinna med att visa det nya som är mitt :D

 
Bella, shih tzu

Bella, shih tzu

24 april 2014 23:00

Säger som ovanstående; NYFIKEN! Jag gissar på en ny cykelkorg eller en kattunge eller...??? Himla fin i pälsen är du i vart, fall det riktigt blänker om dig!

Nyfikna hälsningar från
BELLA

http://Bellas dogblogg

Laika

26 april 2014 00:09

Åh Bella om det ändå vore en kattunge, det hade varit något :D

 
Kim

Kim

25 april 2014 08:27

Klart att du också ska ha godis, fattas bara!

http://oldmolly.bloggplatsen.se

Laika

26 april 2014 00:09

Hihi, ja jag menar det :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Laika - 1 februari 2017 19:02


Ett sista inlägg   Matte talar   Pigg och glad, en fantastisk liten fröken. Med den största av personligheter placerad i denna lilla kropp. Att en så liten en på jorden kan sprida så mycket glädje, värma så många hjärtan och ge minnen som för...

Av Laika - 29 januari 2017 09:25


Helg, söndagmorgon. Nog borde man då väl få vila och bara vara precis där man är, hela dagen om så skulle vara. Nåväl, en morgonpromenad behöver man ju, men inte behövde jag ställas in i duschen efteråt i alla fall. Jag gäspade lite och tänkte att ...

Av Laika - 21 januari 2017 16:08


Vi är nog lite dagvilda för vi vet knappt vilken dag det är på veckan och när, men från att ha varit ute på isbanepromenad i isande kyla och med massor av snö, så har vi nyss kommit in från en långpromenad där det knappt finns någon snö kvar alls, ba...

Av Laika - 12 januari 2017 18:10


Jag håller på att lära upp Oscar så att han kan gå med mig i koppel i vår. Vi övar i hallen och jag förklarar för honom att den där knappen som sitter på handtaget inte är någon knapp att bry sig om, alltså inget man måste trycka in för att låsa kopp...

Av Laika - 5 januari 2017 17:34

Så var både jul och nyår förbi, och vi önskar er alla en god fortsättning på det nya året. Kvällen innan julafton, när Oscar hade somnat började matte och husse stöka lite. Paketen hamnade under granen (naturligtvis kom även tomten med paket under ...

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards