laikagumman

Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av Laika - 7 oktober 2014 20:06

Kolla nu här! Visst ser nu väl att det är synd om mig? Att det enda jag vill ha är lite medlidande, inte få höra ett: "Nej, nu går vi ut Laika. Det spelar ingen roll att det regnar längre."

Suck... som matte kan tjata. Matte kontrar med att det är för att jag är så envis. Ni ska bara veta vilket regnrusk vi haft här idag. Det har spöregnat både på lången och på tvären och till råga på allt så har det varit väldigt kallt. I sådant väder går man bara inte ut, därför fick matte bära mig till hallen och dra ut mig. Jag kissade länge och väl under ett träd, sedan gjorde jag ansats för att springa in igen. Ingen regnkappa i världen kan rädda mig från ett sånt här regnrusk. Tokmatte som tänkte gå lite längre, ha!


Tro inte att detta var den enda promenad jag fick idag... det är som om matte och husse inte ens noterat att det regnat hela dagen, ut bara ut hela tiden. Det enda som gör mig väldigt glad är att det slutat regna så pass att jag nog kan få en ganska torr kvällsrunda. Som extra plåster på såren har jag sett till att bli extra bortklemad idag, bett om extra godis, gnällt lite extra mycket och varit lite extra hungrig, hihi. Det är tur att matte och husse kan tycka synd om mig när det regnar så.


Nospussar och nosgos på er!



Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards