laikagumman

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Laika - 10 oktober 2012 13:02


När vi gick på promenad idag såg jag en stor sten som luktade spännande nyheter. Jag luktade runt stenbumligen och sedan hoppade jag upp på den och fortsatte nosa lite. På stenens gropiga del fanns det regnvatten som samlats som jag blev tvungen att smaka på. Svalkande och gott med lite smak av barr.  


Jag satte mig ner ett slag när jag upptäckte att solens strålar nådde fram mellan träden. Idag var det ganska kyligt ute så det var skönt att sitta där och värma sig lite.

 



Efter att ha sett alla era fina poseringsbilder på diverse stenar, mosskuddar och så vidare ville husse bjuda på en poseringsbild på mig när jag satt på stenen. Alltså, där satt jag i godan ro och njöt av solen när han började kalla på mig och sa att jag skulle kolla in i kameran. Jag kan väl posera.... om jag vill, men det ville jag inte. Husse fick allt slita lite med kameran för att få några bra bilder alls, hihi. Nästa gång när jag vill posera ska jag lära honom att när jag sitter på så stora stenar så ska man ju fota hela stenen, det är ju det som är grejen med det hela, visst? Bakläxa där. Tycker att husse kunnat fota matte istället som stod bakom kameran och fjantade sig, allt för att jag skulle bjuda på en bra bild. Nej sa jag, iväg ut i skogen på rolig promenad istället och så blev det. Härligt!

 


Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards