laikagumman

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Laika - 8 oktober 2012 13:43

Jag var jättelycklig när jag kom ut idag, solen sken igen. Nu har den visat sig tre dagar i sträck, kan ni tänka. Hoppas resten av hösten blir likadan, vi har haft nog av regntråk tycker jag. Matte skulle jobba idag, men blev ledig för hon ska jobba helg istället så vi passade på att gå skogspromenaden som leder förbi hästgården. Till och med hästarna verkade trivas ute i solen.


Vi lunkade på och jag sprang fram och tillbaka, kors och tvärs för att nosa och kolla läget.


Till och från fick jag lite springfnatt. När vi kom ut ur skogen och närmade oss ängen tog det bara fart i benen och jag for iväg, det kändes som om jag flög fram. Det gick så fort, vilken härlig känsla. Undrar om jag kan börja flyga om jag tränar mina öron rätt?!

     




Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards