laikagumman

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Laika - 14 november 2012 20:16

Ut i skogen på promenad idag. Alla pee-mail är jättespännande nu när jag löper, jag har luktat och nosat på så mycket idag. Så mycket att husse blivit lite trött på mig. "Kom nu Laika, kom här, Laika kom..." Bara sånt hela, hela tiden. Väl i skogen fick jag gå lös en stund, mest för att jag skulle få nosa ifred. Dessutom brukar vi inte träffa på vidare många hundar på just den rundan. Trist tycker jag, fast husse tycker det är bra.  Ja, för han säger att jag inte lyssnar när jag löper. Tss, jag lyssnar när jag VILL lyssna!

Jag hittade en bergskulle med bra utsikt och där satt jag en stund och kollade läget.


Tyvärr var där inget spännande att se, inga kompisar så långt ögat och nosen kunde nå. Då fanns det bara en enda sak kvar att göra: Att drömma sig bort!


Efter en stund vaknade jag upp ur min dvala när husse kallade på mig. Hopp ner för kullen och så fortsatte vi vår promenad. Senare på eftermiddagen regnade det, men det stoppade inte mig från att åka med bilen och hämta matte från jobbet. Ja, husse fick köra förstås.

Skönt, hela familjen samlad. 

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards