laikagumman

Alla inlägg den 27 november 2012

Av Laika - 27 november 2012 16:30


C som i Cykelkorg...

Den här lilla korgen är min favorit under cykelsäsongen. Att få sitta i korgen när matte cyklar, få känna vinden i pälsen och att kunna titta på allt längs vägen. Det är trevligt det. Korgen har min mattefar svetsat ihop så att den passar mig perfekt. Mattemor har sytt vindskyddet och i botten har jag en mjuk och skön dyna att sitta på.

Jag tyckte att vi kunde ta en tur med cykeln men matte har stuvat undan den inför vintern nu. Hon försökte med att det säkert skulle bli för kallt för mig om vi gav oss ut på en cykeltur idag, men jag tyckte att vi kunde cykla till matteföräldrarna och basta efter den kalla turen i sådant fall. Matte lät lockad av bastun men inte av cykelturen. Nåja, jag får väl snällt vänta till våren och årets första cykeltur.


Än så länge tycker jag att jag klarat denna utmaning med bravur   


     

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards