laikagumman

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Laika - 8 juni 2012 22:33

 

Kolla in vilken fin skog jag hittade idag. Blev utdragen på solskenspromenad... längs asfalten! När vi till slut kom till ett övergångsställe som senare leder till en skog var det dags för mig att börja dra och visa vart vi skulle gå, och det med basta. Jag fick som jag ville och efter ett tag vek vi av på en liten stig som smalnade av allt mer och blev mer och mer lerig, men hur spännande var inte det då. Matte var inte lika glad för den leriga stigen, dessutom fick hon plocka fram gps:en i mobilen för att kolla var vi höll hus. Inte för att jag var orolig, jag hade massor att se där i skogen. När vi till slut kom hem visade gps:mätaren nästan 6 km. Det var mig en bra promenad   

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards