laikagumman

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Laika - 21 juni 2012 14:16

Vilken skön förmiddag jag haft utomhus idag. Vaknade och trodde vi skulle ut på morgonrundan men vi gick till gräsmattan och satte oss till rätta. Jag förstod att detta skulle bli en helt perfekt förmiddag för mig.

 



Lite starka vindar men det fläktade skönt i den värmande solen. Jag fick godispinnar att tugga på och vatten i min lilla skål.

 


Jag gosade till det lite hos matte men bestämde mig ganska snart för att flytta ut i solen.

 


Japp, i solen var det mycket bättre. Man blir så härligt sömnig när man ligger och myser i gräset.

 



En och en annan gräsrullning fick det bli. Den här gräsrullningen blev liksom bara halvfärdig. Jag somnade till mitt i rullningen och blev liggandes på rygg och solade magen en stund.

 


Kan man ha en mycket bättre förmiddag egentligen? Jag är helnöjd. Håller tassarna för att det blir fler sådana om vädret tillåter. Har hört att jag ska få äta sill imorgon och tacos idag, kan det vara sant? Mums.

 


    

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards