laikagumman

Alla inlägg den 17 oktober 2015

Av Laika - 17 oktober 2015 11:50

Klara, färdiga...


...Gåååå!

Matte och jag har motionerat in den här lördagen med glädje. Det är nämligen inte vilken lördag som helst, utan det är även lördagen då vår semestervecka börjar. Ja, här ska vi vara lediga i en hel vecka. Det finns en del projekt som ska jobbas med under veckan och så ska husse desutom ut och åka lite så då passade vi på att klämma in några lediga dagar för att slippa stressa oss igenom veckan. Inte mig emot, jag stressar förstås aldrig men att ha matte och husse runt mig mer eller mindre hela veckan är glädjande. Dessutom ska vi få besök också, så roligt.


Matte ska laga broccolisoppa och baka baguetter till kvällen, men vad jag ska få det vet jag inte. Någon broccolisoppa äter jag då inte. Hade det varit köttsoppa hade det varit andra grejer. Efter vårt höga tempo på morgonrundan ska jag nog sova lite lunch för att kanske drömma om vad för middag jag vill äta. Torrfodret förresten funkar fortfarande, jag har inte fnyst åt det eller tröttnat som jag annars brukar. Bara det bör väl göra att jag är värd en riktig dundermiddag, hihi.


Solig lördag på er och massa nospussar!


Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards