laikagumman

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Laika - 2 december 2012 12:20

Idag är det bokstaven som gäller. H som i Härligt!

Vi har hunnit få en hel del snö här under de senaste dygnen och det gör mig så glad. Då kan man komma ut och busa lite i snön. Nu är det dessutom så kallt att snön bara yr runt en, inga klumpar som fastnar i pälsen. Ja, detta är bra Härligt väder! Vi tog en runda till närmsta skogsdunge så att jag kunde få springa av mig lite.


Okej då, en och en annan liten snöklump kanske fastnade i pälsen men inte så att jag måste tina upp i duschen av den anledningen. Det är väl minusgraderna ute nu som gör att jag vill tina upp i duschen efteråt i sådant fall, men jag har fina vintertröjor och vinterkappor som håller mig extra varm. 

Snart ska vi ut igen i det Härliga vädret! Ska nog ge mig på en snörullning då tror jag.

 

Glad första advent på er alla!

     


Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards