laikagumman

Alla inlägg den 29 december 2012

Av Laika - 29 december 2012 23:48

Jag övar på mitt kattspråk men får inte något riktigt gensvar. Jag satt och pratade länge, länge och hade kunnat fortsätta prata ett tag till. Nu bjuder vi dock på ett kort klipp bara. Matte ber om ursäkt för usel bildkvalitet, men jag står alltså under stolen och pratar med kisekatten och säger att jag är snäll och att "I come in peace". Jag försökte även prata andra språk så att katten skulle förstå mig. 

Vilken tur att jag får en extra dag att ta tag i detta, för de stannade en dag till och valde att bila hem imorgon istället. Lyckans ost jag är. Men vänta, är det inte ost katter gillar? Nej, det är ju möss och jag förstås. Hmm... ska ta mig en ordentlig funderare på hur jag ska gå tillväga imorgon. 

Jag visar i alla fall stor respekt för katterna och det har gjort att dom kan gå förbi mig och stanna upp och titta och nosa lite, men jag har ju inte fått min kattkram än. Nu får jag bara drömma om den.



 

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards