laikagumman

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Laika - 4 december 2012 17:30

J som i Julklappar!

Gillar ni att öppna paket? Jag äääälskar att öppna paket och varje jul och födelsedag är jättespännande. Ja, inte tvunget bara min födelsedag, det räcker att någon fyller år och får paket så vill jag hjälpa till att öppna. Vi närmar ju oss jul och därför tyckte jag det var en självklarhet att bokstaven skulle få handla om Julklappar!        

På bilden ovan ser ni mig med ett av mina paket som jag fick förra julen. Matte och husse kan inte lägga fram mina paket förrän på julafton för jag sniffar fram vilka godispaket som är mina, sedan tjuvar jag dom i hopp om att inte bli upptäckt. Det har väl gått lite si och så med det där om jag nu måste erkänna, men det är nog mest för att det är svårt att slita upp paket i all tysthet. På bilden nedan försökte jag så gott jag kunde en jul att tjuva ett paket och öppna det så tyst jag bara kunde, men matte smög sig på mig med kameran, zoomade in mig gjorde hon också så att jag inte skulle se henne på en gång.

 

Nåja, när jag får slita upp mina paket och julklappar så blir det minsann pappersplock efter mig. Jag är bra på att smula pappret innan jag ger mig på det oftast väldigt roliga innehållet. I julklappen nedan fick jag godis som var gott att smaska på efter allt papperssmulande men sedan fick jag även schampoo och balsam för hundar. Nåja, det kanske inte var det roligaste men flaskorna var ju trots allt toppade med godis och inslagna i papper. 

Nu börjar jag verkligen längta till jul och alla julklappar. Vi räknar ner dagarna här med både julkalender och kalenderljus som vi tänder en stund varje dag. 

 

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards