laikagumman

Alla inlägg den 19 oktober 2013

Av Laika - 19 oktober 2013 14:09

Sent igår kväll skulle matte börja bädda rent i sängen, men hur tänkte hon där egentligen? Jag hade ju hoppat upp där och skulle sova. Inte kan man väl då börja böka och stöka heller, men det slutade med att jag fick hoppa ner och lägga mig i min egna bädd.


Matte tog av lakanen, gick till badrummet med de som skulle tvättas och fram med de nya. Under den tiden sneglade jag upp på sängen för täckena hade liksom hamnat som ett stort goseberg på sängen. När matte sen kom tillbaka med nya sängkläder och skulle ta ett täcke så upptäckte hon följande:

Men... där låg ju jag. Jag hade hoppat upp i sängen och bäddat ner mig under det ena täcket, varmt och skönt. Lite oförskämt av matte att komma där och ta täcket ifrån mig, en gång till... Återigen fick jag hoppa ner till min bädd, fast när hon bäddat klart lyfte hon upp mig igen och så låg vi där tillsammans och mös. Jag somnade på en gång medan matte läste bok och klappade mig. Härligt :) Och förresten, ikväll ska vi äta tacos. Jag har beställt en portion med extra mycket köttfärs och ost, hihi.

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards