laikagumman

Alla inlägg den 4 augusti 2015

Av Laika - 4 augusti 2015 19:27

Vet ni vad jag har hittat på i dagarna som gått? Min kompis Elise har varit på övernattningsbesök. Vi har varit ute och njutit av att värmen vill ge sig till känna på vår semester.

Likaså solen. Och skiner solen och det dessutom är varmt, ja vart går man då om inte någonstans där det finns vatten! Denna gång blev det ingen strand men jag visade henne min å. Elise är intresserad av stenar i alla dess former och jag berättade att det finns massor av stenar i min å. Vi båda doppade våra tassar och Elise letade stenar medan jag letade pinnar. Solen värmde oss så det var skönt med vatten som svalkade.

Vi har varit och tittat på hästar och gått på promenader i skogen. Vi har också varit och handlat glass på en av våra promenader. Vi har också delat säng med varandra när det blev sovdags. Hon är bra, min vän Elise. Snart ska vi dessutom ses igen, men då i flera nätter på raken. Innan dess väntar andra äventyr. Det är roligt med ledighet!


Nospussar!   

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards